Welcome

Dobrodošli na mojem blogu, prostoru, kjer so objavljeni potovalni dnevniki, slike iz potovanj, misli ter takšne in drugačne neumnosti. Glavni razlog za pisanje bloga so moja bolj in manj odštekana potovanja o katerih me ljudje radi povprašajo. Tu je torej prostor kjer si radovedneži lahko pogledate kakšno sliko in preberete kaj se dogaja v mojem malem norem svetu. Enjoy!

nedelja, 7. oktober 2012

West African fun

guys, we have an idea, we need a plan!


Dež, sneg in hladno vreme me tudi tokrat pošiljajo v tople kraje. 27.10.2012 imamo rezerviran trajekt iz Genove v Tanger (Maroko). Tam bom odkrival deželo dobre 3 tedne z dvema različnima ekipama. Vozili se bomo preko srednjega in visokega Atlasa do maroških sipin, ogledali si bomo večja mesta, manjše zaselke, turistične točke in obiskali od boga pozabljene kraje.
Po odhodu druge ekipe domov bom zaprosil za Mavretansko vizo ter se podal na pot proti jugu. Počasi bom prečkal Saharo in užival v vseh njenih lepotah (imam še nekaj prostih mest v avtu za pot: Maroko - Senegal).
Začetek decembra bo malenkost daljši postanek v Dakarju in Thiesu, kjer si mi pridružita starša, se zaprosi za vize in naredi dokončen plan za prihajajoči mesec in pol (zavisi od razmer v Maliju, Slonokoščeni obali itd.). Cilj obiskanja držav Mali, Burkina Faso, Niger, Benin, Togo, Ghana, Slonokoščena Obala in Guniea ostaja. V prvi polovici januarja nato spustim starša v Dakarju, od koder odletita domov, jaz pa se počasi odpeljem nazaj proti Evropi s planiranim prihodom v prvih dneh februarja (tudi tu imam še prosta mesta za mogoče sopotnike in avanturiste na relaciji Senegal - Slovenija).





















Ni komentarjev:

Objavite komentar