Welcome

Dobrodošli na mojem blogu, prostoru, kjer so objavljeni potovalni dnevniki, slike iz potovanj, misli ter takšne in drugačne neumnosti. Glavni razlog za pisanje bloga so moja bolj in manj odštekana potovanja o katerih me ljudje radi povprašajo. Tu je torej prostor kjer si radovedneži lahko pogledate kakšno sliko in preberete kaj se dogaja v mojem malem norem svetu. Enjoy!

četrtek, 10. oktober 2013

GLE GLE road trip


6.332 kilometrov, 5 starih mercedesov s skupno starostjo 166 let in 18 dni. Cilj: Touba (Senegal).

14 dni nazaj sem končno našel na avto.netu primerno vozilo za našo pot. Zato sem skočil v Rogaško Slatino in kupil največjo podrtijo na svetu. Mercedes benz 207 (2,4D, kombi z dobrimi 60 konjami), letnik 1980.
Ker je 17.10 odhod, je bilo kaj hitro potrebno popraviti kar se je popravit dalo. Tako smo popravljali zavore, hupo, montirali dodatne luči, menjali stremena, oblekli strop, zmontirali posteljo, stole, radijo, zvočnike, 12v štekrčke, menjali smo olja, filtre, .... 
Wohnmobil je tako skoraj pripravljen na avanturo. Sedaj pa so na vrsti le še detajli, pakiranje in papirologija.


še nekaj fotk od kombija:
ogled avta v Rogaški.

Čiščenje, pritrjevanje sedežev, nov strop, ...

se bom potrudil pripopat še slikco kombija v
"popravljenem" stanju.




V zadnjem trenutku (8.10.) smo se tudi odločili da gre z nami naša Cruiserca (Toyota). Plan je, da jo zapeljemo v Maroko, tam bosta brat in njegova punca prevzela krmilo in se vozila še kakšen teden naokrog. Sledila bo menjava - Jan in Nina letita domov, Oče in Mati pa v Maroko- Tako bosta cca 14 dni še onadva cruisala po Maroku, nakar bom jaz prišel iz Dakarja in odpeljal Toyoto domov.
Predvidoma (Karte še niso kupljene) pridem v Maroko 17.11. V kolikor bo zanimanje se lahko dogovorimo da prileti kdo v Maroko in si skupaj v cca. tednu dni ogledamo maroške lepote.
Če te zanima novembrski Maroko me pokliči (dokler sem še doma) oziroma pošlji mejl.




Na spodnji povezavi pa je posnetek iz vala202 kjer sem na krajšem intervjuju opisoval zadnje potovanje po Zahodni Afriki. Vljudno vabljeni k poslušanju :)
https://soundcloud.com/val202/zahodna_afrika


še 7 dni do odhoda dela pa še o-ho-ho. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar