Welcome

Dobrodošli na mojem blogu, prostoru, kjer so objavljeni potovalni dnevniki, slike iz potovanj, misli ter takšne in drugačne neumnosti. Glavni razlog za pisanje bloga so moja bolj in manj odštekana potovanja o katerih me ljudje radi povprašajo. Tu je torej prostor kjer si radovedneži lahko pogledate kakšno sliko in preberete kaj se dogaja v mojem malem norem svetu. Enjoy!

sreda, 9. januar 2013


22. objava 29.12.2012-2.1.2013


GVINEJA 2.DEL

..nadaljevanje offroad cest

Obetavnih nekaj kilometrov skoraj neprekinjene asfaltne crte se je kmalu koncalo in nadaljevala se je solidna makedamska pot. Skor asfalt. Po 200km smo se ustavili ob poti za malico (tona sadja) in na usesa pritegnili neprijetnen in skrajno nezazelen zvok gume (ssssssssssssssss). Ti mater! Pa kdo je to gumo fliko da spet pusa? Nenavduseno smo pripumpali gumo in se po hitrem postopku odpeljali proti prvemu mestu. Kot zanalasc so med potjo zacele cviliti se plosice nekje zadaj.. in tik pred vstopom v mesto ropot, bum, tresk trsssssssss. Ploscica zadaj desno je padla ven. Preobrabljena, in to ta, ki sem jo zamenjal ze v Maroku! Na pomoc je priskocil mehanik, ki je ugotovil napako prevelike obrabe ploscice, jo odpravil, zamenjal ploscico, pobrusil batek  in vse skupaj spravil nazaj v vozno stanje. Ta cas sva s fotram snela se drugo gumo in zadovoljno in preseneceno ugotovila, da je bilo prejsnje krpanje pnevmatike uspesno in da nam je uspelo v istem dnevu povoziti dva zeblja. Ze izkusena sva se enkrat zakrpala gumo nato pa smo poiskali primeren hotel in pa vecerjo. Glede na razburkan dan smo si preostanek popoldneva vzeli cas za pranje, pospravljanje avtomobila in unicevanje se zadnjih kapljic snopca.
kje si lukna da te povecam =)

tokrat gigantski zebel

Dabola je pravzaprav le mesto ob glavni cesti, ki povezuje obalo z notranjostjo in Kankanom, zato smo se ze zjutraj odpravili v hribovito pokrajino Fouta Djalon. Le streljaj od mesta se je zacela lepa hribovita in gozdnata pokrajina z cudovitimi skalnatimi hribi in vrtacastimi cestami. Kaj hitro smo se povzpeli v osrcje hribovja na dobrih 1000m visoko v mesto Dalaba (ja, sila izvirna in nepodobna imena mest imajo). Ker je bila sobota se je mesto spremenilo v ogromno trznico. Super priloznost za sprehod cez mesto in nakup svezega sadja in zelenjave. V mestu smo nasli tudi nekaj domace obrti o kateri smo brali v lonelyu (Cel cas smo v Gvineji iskali obrt izdelave usnjenih sandalov, katerih do tu nismo nasli).

Ura je komaj odbila tri popoldne zato smo se odlocili nadaljevati pot se do 80km oddaljenega mesta od kjer so bojda vrhunski in vecdnevni trekingi. tam naj bi imeli se celo internet (vir lonely). Startamo avto in ta crkne. Hm.. mrbit ga pa cuka k ma ze nafto pr konc, pravimo, se enkrat startamo in se odpeljemo do bencinske, dotankamo in dalje. Po dobrih 5 kilometrih pa zopet mrzel tus. Avto je gladkomalo zgubil moc in ugasnil. Posumimo zabasan naftni filter zato ga ekspresno zamenjamo vendar je to dalo avtu moci le za slab kilometer. Tuhtanja, pumpanja, verglanja in po slabi uri smo le prepeljali 5 kilometrov nazaj do mesta kjer so nam crpalkarji potrdili, da z prodano nafto ni bilo nic narobe. Brez idej kaj za vraga bi lahko toyoto se mucilo smo se odkotalili do mehanika, ki je z svojimi 20 pomocniki hitro zavihal rokave. Fantje so s testiranjem filtrov ter pump srkali nafto hitreje kot nasi mehankarji pivo. Z sila neafriskim tempom so trije lezali pod avtom, trije srkali nafto, dva sta poiskusala filter, … sledila je diagnoza da je najvrjetneje zabasan prvi filter goriva, torej se tisti v tanku. Se preden so uspeli dodobra razloziti kje je najverjetneje tezava ze je bil tank snet in ponovno so na vrsto prisli srkalci nafte ki so pretocili litre v kanistre. Filter je bil resnicno umazan, zato smo ga ocistili, vendar na naso globoko zalost to ni resilo nase toyote iz zagate. Se naprej se je upirala nadaljnim kilometrom zato je znova in znova ugasala motor. Sledila je diagnoza okvare naftnega filtra in njegove pumpa zato smo naredili direktno povezavo. Zopet brez vecjega uspeha. Po treh urah tuhtanja in testiranja pa smo le uspeli najti napako. Bizarno. Slab stik kontektorja na boschpumpi. Wd40 in pa izvijac sta bila resitelja dneva. Ja itak ! ziljon tresljajev je pustil svoj pecat. Za trenutek sem ze skoraj podvomil o toyoti, a zaman (ze top gear je ugotovil da skatla orodja in wd40 popravita toyoto =) http://www.youtube.com/watch?v=xnWKz7Cthkk ). Pozna ura nas je poslala v prvi hotel z neverjetnim razgledom kjer smo po stotih letih in prvic v Gvineji doziveli luksuz toplega tusa. Ker pa je prihodnji dan zadnji dan v letu pa smo se z lokalnim vodicem se dogovorili za 2 dnevni trekking po bliznjih gozdovih ter spanjem v neki vasi.
zalostno

Smo mislili da smo nasli izvor nasega problema

15 kilometrov pespoti v okolici Dalabe z ogledom manjsih slapov, nekaj razglednih tock in pa popoldanski prihod v vodicevo vas kjer smo se podkrepcali z tono pomaranc, ki so rastle pred hiso. Malo svica in pocitek od stirih koles je bilo tocno to kar smo potrebovali.  To je bilo verjetno najbolj mirno novo leto kar sem jih dozivel. Slisal nisem ene petarde, vzletela ni nobena raketa, nihce ni bedel do polnoci in zjutraj smo si segli v roke z zeljami le s starsi. Niti novoletna vecerja, tipicna gvinejska zakuha na odprtem ognju (riz z omako) ni pricarala praznicnega vzdusja, zato smo spili le kokakolo in z mislimi v prihodnje leto sprostili nozne misice in odplavali v spalke.

Novoletni zajtrk je bil Afrisko skromen. Bageta in caj. Razlog skromnih jedi je bil najverjetneje moje tipicno glihanje, saj smo tako kot vse zglihali tudi ta hajk do mere da je verjetno zmanjkalo denarja za novoletno kuro in sircek za zajtrk =). Vrnitev v mesto je bila v stilu dobre ure hoje. Pri pokanju v avto smo srecali se dva Svicarja, ki pogosto potujeta po zahodni Afriki (trenutno prav tako s Toyoto). Ob  raznoraznih klasicnih popotniskih debatah sta iz rokava stresla se polno vreco nasvetov glede prihodnjih dni nasega potovanja. V trenutku smo prekonstruirali plane in z nevzdrznjo zeljo po pocitku zacrtali pot direktno na sever (brez vecjih offroad ovinkov) proti Senegalu. Kljub nekaj zaostankim zaradi manjsih toyotinih strajkov nam je ostalo nekaj dni rezerve, kot nalasc za juzno Senegalske pescene plaze (<eden najlepsih delov Zahodne Afrike > po mnenju Svicarja). Z prevec skupnimi tockami smo debato s tezavo zakljucili in se odpravili uresnicevat novo zastavljene cilje. Pot na sever proti mestu Labe, kjer je bilo nase zadnje upanje po trgovini z spominki (obvezno je treba u vsaki drzavi kupt kksn praholovc) in pa internetu. Presenetljivo dobra cesta nas je ponesla preko manjsih lukenj do mesta brez vecjih tezav v dogledni uri. Trgovine s spominki nismo nasli, smo pa zato nasli cyber caffee v obratovanu vendar zal brez internetne povezave. Se naprej odrezani od sveta smo natocili gorivo in se odpeljali proti naslednjemu dobrih 200km oddaljenemu mestu. Pol ceste v renovaciji, druga polovica pa je bila klasicen gvinejski kolovoz. Dobrih sest ur skozi gozdove in z preckanjem nekaj rek je bilo cudovitih. Krasna neokrocena narava z polno zelenja, opicami, slapovi, in za nagrado se zadnjih 50km vrhunske nove asfaltne ceste. Amerika ! Ob soncnem zahodu smo le prispeli v obmejsko mesto Koundara. Nastanili smo se v enem in edinem hotelu in naredili vecerni sprehod cez trznico. Kratka in neprespana noc v hotelu oziroma kupleraju je bil naporna. Glasen agregat, pijani domacini in afriski turbo folk so bili glavni vzrok nezadovoljstva. Se eno in jasno potrdilo v poduk in navhih vseh, ki se imate zeljo odpraviti v Afriske kraje z lastnim prevozom> spi se v gozdovih, na travnikih in v majhnih vaseh in ne v hotelih!
Ceglar =)





Jutro je polek tankanja in nakupovanja frac pri lokalnemu fracamojstru zaznamovala se ena klasicna afriska meja. Letanje od uniformiranca do informaranca in kazanje dokumentov. Tokrat so nam na gvinejski strani celo pregledali avto. Najmanj 5 postankov v 2 vaseh je bilo potrebnih za zakljucek tokratne zgodbe o Gvineji in odprtja novega poglavja o Senegalu.

(pazi> levo en tovornjak ni hotu placat trajekta)

bencinska crpalka






Ni komentarjev:

Objavite komentar