- dan
»TLE JE PA TAKA KOLONA, K DA B JO NAŠ (KOMBIJI) DELAL!« (M. Pajek)
Čeprav smo v Evropi, začnemo po afriško: najprej odhod prestavimo za eno uro, a navsezadnje štartamo štiri ure kasneje. Ob 1h popoldan torej iz Ljubljane odrinejo štirje kombiji, tovornjaček, ki skriva slepega potnika Peugeota in cruzerca. Tudi nadaljujemo v enakem slogu, saj so postanki pogosti in dolgi, naši kombajni (tj. vozila) pa stari in posledično počasni, ki vžgejo šele po nekaj poskusih.konvoj skoraj na kupu
Krompirček v elementu
izjemoma je prisotna tudi preventiva
Zaradi netipičnih vozil smo za vse glavna atrakcija, še posebej za DARS-ovce in fante v modrem (slovenske in kakopak tudi italijanske). Povprečna hitrost je cca 80 km/h (btw, ravnokar smo dosegli tudi max hitrost 100 km/h!!!!!!, kar se zgodi le v primeru, ko je treba nekoga dohiteti in lahko traja tudi 20 min), za komunikacijo uporabljamo wokie-talkie-je, predvsem zato, ker en ve, koliko imamo goriva, drug ima GPS, tretji delujoči števec, četrti – Žla pa popestri s petjem. Zaradi glasnih mašin pa je izmenjava besed omejena.
nova Aljazeva ljubezen |
Vozila
se delijo na več tipov: party bus, garsonjera, family bus, Guča, reševalno
vozilo in romantična seansa. Potniki si izbiramo vozilo glede na razpoloženje.
Naš
kombi (garsonjera) ima še eno posebnost: drive-in pomfri, kar tako smrdi, da
moramo v konvoju voziti zadnji L.
Ko
smo že mislili, da samo še poiščemo parking za spanje, se je spet začelo
dogajati: party bus ni vžgal, cruzerca je prišla na svoj račun, saj je
pošlepala tovornjačka, ki mu je zmanjkalo futra, garsonjera ni upoštevala
navodil walkie-talkie-ja in je zašla s poti. Vseeno nam je uspelo priti v
Francijo in prenočiti malo pred Nico. Za drugi dan je cilj priti več kot le do
meje s Španijo. Če bodo kombiji za…
romanticno parkirisce za prenocitev - FRANCIJA |
Ni komentarjev:
Objavite komentar