Welcome

Dobrodošli na mojem blogu, prostoru, kjer so objavljeni potovalni dnevniki, slike iz potovanj, misli ter takšne in drugačne neumnosti. Glavni razlog za pisanje bloga so moja bolj in manj odštekana potovanja o katerih me ljudje radi povprašajo. Tu je torej prostor kjer si radovedneži lahko pogledate kakšno sliko in preberete kaj se dogaja v mojem malem norem svetu. Enjoy!

ponedeljek, 12. november 2012

5. Objava 7.-10.11.2012

Iz puščave preko Atlasa do Casablance...

Jutro v Ouarzazatu se je na žalost pričelo z dežjem, takoj nam je dalo slutiti, da se vračamo proti severu in gremo spet v dež. Na hitro smo si ogledali staro kashbo in ugotovili, da je čuden slog zidanja. Polno stopnic, ki vodijo iz ene v drugo sobo. Vas za snemanje filmov ni bila nič posebnega, žal nam je bilo edino to, da si nismo ogledali muzeja, ki je baje čist hud. Pohiteli smo proti Marrakeshu spet čez Atlas. Ta del Atlasa je nasprotno od zadnjič zelo hribovit z nešteto ovinki in samimi prepadi. Pot je vzela kar nekaj časa zato smo se ob prihodu v Marrakesh žal spet vozili v temi v kaosu ob iskanju hostla. Našli smo samo takega, ki ima sobe za punce in fante ločene, zato smo se na mojo željo odločili, da prenočimo drugje in izbrali en še kar ugoden hotel. Takoj zjutraj pa smo v medeni Marrakesha poiskali zelo luštkan hostel s fino atmosfero, atrijem, terasico na strehi in sobami, ki so vsaka posvečena nekemu muzkontarju (naša Rolling Stonsem). Že malo zmatrani smo si pregledali Marrakesh od a do ž (vsaj tisti del ekipe, ki ni imel težav s prebavo). Najbolj zanimiva stvar v Marrakeshu je definitivno trg v katerem je polno ulic v obliki labirinta in v tem labirintu
neskončno stojnic na katerih prodajajo vse živo. Vsekakor za pogledati. Zvečer si je Pajk končno privoščil razvajanje v Hammamu. Naslednji dan spet zgodnji štart. V hostlu smo imeli obljubljen zajtrk ob 7h (namesto ob 9h) ampak lastnika žal nismo mogli prebuditi, da bi ga dejansko naredil (gospod iz Kalifornije je rekel: »Če Berber hoče spati, potem bo spal.«). Ker se nam je mudilo smo kar krenili proti Casablanci. V Casablanci pa spet pravi prometni kaos. Vrhunec prometnega kaosa je bil, ko smo videli, da na križišču, ko že tako vsi ne jebejo semaforja in izsiljujejo vsak iz svoje smeri, od nekje pride osel s kočijo in izsili ves promet v križišču. V Casablanci ni hostlov zato smo imeli rezerviran hotel kjer nas je že čakala Ksenja (gospodična, ki gre s Pajkom do Dakarja), kmalu po našem prihodu so prišle še nove okrepitve Mateja in Anže (ki bosta nas zamenjala za en teden potem pa odletita domov). V Casablanci smo si seveda ogledali največjo mošejo na svetu, ki stoji ob vodi in je res VEEELIKA in noro lepa. Spet sprehod skozi medino,  večerjica in še malo henganja v hotelu.

V nedeljo smo se tako mi trije po čudovitih štirinajstih dneh poslovili in odleteli domov. V imenu vseh treh povem, da je bilo res full fajn, še posebej v puščavi nekaj kar moraš doživet. Zato se še enkrat zahvaljujemo Pajku, ki nam je vse k rit prnesu. Hvala, hvala pa lepo in varno potuj še naprej.

Prav posebna zahvala gre pa Magnificu k dela tolk fuckin' dobro musko, da ne bi mogu bit trenutek,
ko se voziš po puščavi ob teh zvokih boljši.